loading...

بهترین شرکت معماری در مشهد

بازدید : 9
يکشنبه 5 فروردين 1403 زمان : 10:54

حتی چنانچه کسی مدل سنتی اهل ایران را برای دکورا سیون خانه خویش تعیین نکند بسیار بعید است علاقه ای به‌این دکوراسیون خانه اهل ایران نداشته باشد. حتی در صورتی‌که آن فرد نیز وارد منزل ای با پیاده سازی داخلی اهل ایران گردد در نگاه نخستین حس مثبتی نسبت به آن خانه داراست و آن جای احساسی بدی شرکت معماری در مشهد را به وی منتقل نمیکند. شاید ادله آن خلال زیبایی و ادغام رنگ ها متنوع و جذاب، نفوذ آن به عمق وجود ما اهل ایران ها باشد. حتی چنانچه مدل سنتی را برای پیاده سازی داخلی منزل خویش ترجیح ندهید، احتمالاً گشوده هم در آن وقار دارید.

موادتشکیل دهنده مدل سنتی اهل ایران
پیاده سازی و دکورا سیون منزل های اهل ایران از قبلی تمایل متعددی به مدل های کلاسیک و سنتی ولی با استفاده از المان های اختصاصی به داشته میباشد. به کار گیری از فرش های تعالی با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری تعالی و … نماد دهنده این زمینه است. شاید چنین ارکان چندان مطلوب سوئیت های خرد مدرن نباشند. اما اینک طراحان داخلی با تلفیق برخی ارکان معماری اهل ایران و مدل های امروزی یا این که مینیمال منزل های گرم، قشنگ و دلنشین در سوئیت های مدرن پیاده سازی میکنند.

مدل سنتی در ایران مرتبط با زمان خاصی از تاریخ وجود ندارد. میتوانید کوراسیون خانه را با به کارگیری از عناصر مرتبط با فرصت شاه یا این که زمان قاجار و … بکار بگیرید. مجموع این مورد ها را میتوان به نوعی پیاده سازی دکوراسیون سنتی محسوب کرد.

ماهیت پیاده سازی دکورا سیون به مدل سنتی به کار گیری از رنگ ها گرم هست. پس بایستی با استعمال از رنگ های گرم شم دعوت کنندگی به دور و اطراف منتقل شود.

بخش اعظمی از عناصر معماری سنتی کشور‌ایران از سماوری که کناره اتاق گذارده می شد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذاشته میشدند نشان دهنده پذیرا بودن محیط بوده و در جهت ساخت محیطی گرم، شل و ول و صمیمی در نظر گرفته میشدند.

تقارن و هارمونی لبریز جنب و جوش در پیاده سازی سنتی خانه التفات متعددی داراست. رنگ دیوارها را تا مکان ممکن معمولی بوده البته رنگ وسایل پرحرارت و لبریز جنب و جوش هست.

گونه های ملیله روی پرده و یا این که گلدوزی روی کوسن از ارکان مدل سنتی اهل ایران است. از انواع هندسی منظم استفاده نکنید. از عکس های طبیعت استفاده فرمایید. می توانید از اشکال عتیقه ها در کناره های خانه استفاده کنید.

رنگ دیوار آشپزخانه میتوانید سبز ملایم باشد. ولی دست شما برای انتخاب رنگ های دیگر نیز گشوده میباشد.

مثال تصاویر پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران

پیاده سازی اتاق نشیمن به مدل سنتی اهل ایران
استعمال از هرکونه متریالی که به گرمی دور و بر یاری دهد می‌تواند در پیاده سازی منزل به مدل ایرنی مفید باشد. در‌این خانه کف ساختمان با پارکت پوشیده گردیده‌است. کفپوش پارکت سبب ساز گرما بخشیدن و راحتی بیشتر در منزل میگردد. همینطور از فرش هایی با طرح سنتی اهل ایران مصرف شده میباشد.


استفاده از کوسن های دستباف و سنتی
استفاده از کوسن ها دستباف و فرش ها دستباف یک کدام از مظاهر سنتی منازل کشور ایران میباشد. مبل های چوبی معمولی و به کارگیری از تصاویر طبیعی را فراموش نکنید.

شما می توانید کوسن های بسیار خوشگل را در مدل سنتی خودتان صحیح فرمایید کافیست آموزش دوخت کوسن را در گروه کشور ایران تی اس ام بخوانید.


نوروروشنایی در منزل های اهل ایران
نور و روشنایی طبیعی مدام یکی موادتشکیل دهنده اصلی در دکوراسیون منزل سنتی کشور ایران بوده است. رقص تابش های روشنایی دربین موادسازنده دکوراتیو باعث روشنی فضا و گرمی بخشیدن به فضا میگردد. تا جایی که ممکن است از پرده های ضخیم استفاده نکنید. در شکل قابلیت پرده را کنار بزنید تا روشنایی طبیعی وارد شود. نور و روشنایی سبب ارتقا انرژی مثبت و از میان رفتن انرژی های منفی می شود.


خشت دکوراتیو
آجرهای کهن و سنتی یه از نشانه های منزل های سنتی اهل ایران است. امروزه اشکال دیوارپوش ها با طرح آجرهای دکوراتیو و نصب بسیار سهل و آسان در بازار جانور است. تزئین یکی از دیوارهای منزل با آجرهای دکوراتیو مورد ای خوشگل برای پیاده سازی منزل اهل ایران میباشد.


رنگ های گرم نشانه پیاده سازی اهل ایران
به کارگیری ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز رنگ را در چینش خانه اهل ایران فراموش نکنید. رنگ قرمز‌رنگ ساخت کننده انرژی می‌باشد و یادآور روزهای گرم و صمیمی می باشد. ولی برای به کار گیری از رنگ قرمز لازک میباشد مقداری جرأت به خرج دهید. چون در حالتی‌که بسیار چیره باشد فضا در گیر غوغا شود. اما با استفاده از مخلوط رنگ های مطلوب بهره شغل بینظیر گردد. از رنگ هایی مانند کرم، قهواه ای، طوسی و مشکی در کنار رنگ قرمز به کار گیری نمایید.


پیاده سازی داخلی با اشکال گل و گیاه
اشکال گل و گیاه موادتشکیل دهنده طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می توانید از اشکال گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی به کارگیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به اطراف سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می گردند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. تنها کافیست پاره ای ذوق و سلیقه به خرج دهید.

انواع گل و گیاه موادتشکیل دهنده طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران می‌باشند. میتوانید از گونه های گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکورا سیون داخلی به کارگیری کنید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به فضا سبب تصفیه هوای منزل نیز می‌شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست یه خرده ذوق وسلیقه به خرج دهید.


بشقاب های دکوری و کهن
به کار گیری از چانکی بافتنی شم گرمی بی نظیری به فضا می دهد. افزون بر آن از اشکال المان های سنتی اهل ایران استعمال نمائید. احتمالاً بخش اعظمی از ما انواع پشقاب های سابق را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در منزل داریم. هیچ چیز مانند یک ظرف زیبای قدیمی حسی از قبل را در گوشه و کنار تشکیل داد نمیکند.


تزئین دیوار با قالی کوچک، گلیم، تابلو فرش
فرش ها مدام یکی برگزیدگان آرم های نام و نشان فرهنگ و تمدن اهل ایران میباشد. از قبل برای تشکیل داد فضایی گرم و صمیمی، در منزل های اهل ایران از گونه های فرش، قالیچه و گلیم مصرف شده میباشد. در حال حاضر نیز در بخش اعظمی از نقاط عالم اسم ایران یادآور فرش های خوشگل و نفس است. از گونه های قالی کوچک و گلیم جهت تزئین دیوار ها به کار گیری فرمایید. تابلو فرش نیز برای دکوراسیون های به مدل یه خرده امروزی خیس گزینه قابل قبولی میباشد.


ظروف مینا کاری گردیده
انواع بشقاب ها، پیاله ها و ظروف میناکاری گردیده از نمادهای سنتی منزل های اهل ایران می‌باشند. در‌صورتی‌که قصد به پیاده سازی چینش منزل به مدل اهل ایران را دارید از به کارگیری از آنان غافل نشوید. ظروف سنتی اهل ایران علاوه بر نقش دکوری می توانند در هنگام ضیافت ها به کاربردهای متفاوت داشته باشند.


نگارگری های اهل ایران
یکی از دیگر از نمادهای سنتی در پیاده سازی منزل اهل ایران، تابلوهای خاتم کاری گردیده و میناتور می باشد. این تابلوها می‌تواند تصاویر مرتبط با نبردهای حماسی شاهنامه و یا این که دیگر تصاویر تاریخ کشور‌ایران باشد. استفاده از این نگارگری ها جهت زنده کردن فرهنگ و تمدن اهل ایران و یا این که تاریخ حماسی کشور ایران در منزل شما بسیار مطلوب است.


چیدمان منزل اهل ایران با شمسه ها و گره ها
شمسه از قرینه سازی و تقارن یک طرح خرد روی سطحی بلندمرتبه خیس ایجاد میگردند. چنین پیاده سازی یکی‌از طریق ها های سنتی ایجاد کرد گونه های وسایل دکوراتیو در جمهوری اسلامی ایران است که امروزه دوست داران متعددی جهت تزئین دیوار به مدل سنتی داراست.


پارچه های دست دوز اهل ایران
پته، ترمه و … انواع پارچه های اهل ایران میباشند. می توانید از آن‌ها جهت تزئین دیوار، کف، مبلمان و …. به کار گیری کنید. حتی می توانید با آنان کوسن های سنتی و بسیار زیبا بدوزید.

دکوراسیون خانه اهل ایران بی آلایش
رقص فروغ را در منزل اهل ایران با وسایلی ساده و ارزان ملاحظه کنید.


پیاده سازی منزل اهل ایران بی آلایش و شیک
تصاویر منزل سبز اهل ایران با مخلوط رنگ های گرم و خوشگل

منزل سنتی اهل ایران

منزل سبز اهل ایران

منزل رنگی اهل ایران
منازلی که با عنصرها سنتی اهل ایران پیاده سازی می‌شوند، گرمی و حس دعوت کنندگی فراوانی در فضای خویش دارند. این گرما منجر ساخت ادب در اطراف گردیده و آدم از صرف بیشترین فرصت خویش در آن خسته نمی‌شود.

لبریز تکرارترین غلط در چینش اهل ایران
یکی‌از بزرگترین بحران‌ها در پیاده سازی چیدمان این می‌باشد که ما نمی‌دانیم چه رنگ مبلمان با چه ابعادی با چه چیدمانی، مطلوب فضاهای خرد است و عموماً دراین باره غلط میکنیم. در شرایطی که این سؤال، ذهنیت شما را هم سرگرم کرده و فضای چیدمان شما، فضای کوچکی می باشد، درپی این نوشته‌علمی یاروهمدم ما باشید.


تبارک‌ترین خطا در دکوراسیون چیدمان داخلی با تمرکز به تصویری که در تحت مشاهده میکنید، این میباشد که عنصرها و المان‌هایی که در کنار هم چیده میشوند، هیچ ارتباطی با یکدیگر و همینطور فضای متبوع، ندارند.
همینطور لوازمی که در‌این محیط دکورا سیون گردیده‌اند، بیشتر از حد مجاز میباشند. شما اصلاً برای چینش فضایی که نسبتاًً ۴ در ۸ متر میباشد، اذن ندارید دو فضای بزرگ نشیمن و پذیرایی را با هم ترکیب کنید. چون خویش قسمت پذیرایی خانه، فضای بزرگی را می‌طلبد و اولی ایراد این میباشد که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها برده‌ایم و ابداً محیط ظرفیت دو قسمت این چنین را ندارد. پس اولین گونه های این است که بیش از حد مجاز در اطراف، اثاثیه چینش گردیده است.


انواع دیگری که در تصویر دیگری از منزل مشاهده می کنید، این میباشد که قسمتی از آشپزخانه، به طور کاملً با مدل امروزی، صفحه ارایی گردیده است. همینطور مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود داراست که آن هم با مدل امروزی طراحی صفحه گردیده است. در شرایطی که مجدداً به تصویر قبلی توجه فرمائید، می بینید که یک مبلمان کلاسیک در اطراف قرار گرفته که از حیث عمر، ارتباطی به مدل امروزی مبلمان دیگر ندارد واگر شما میل دارید که مدل امروزی و کلاسیک مبل‌ها را با هم ترکیب فرمایید، باید از دید عمر و سن ایجاد کرد، به یکدیگر بیایند.
از این آیتم که بگذریم، در صورتی‌که به هیچ وجهً حالتی را در نظر بگیریم که عمر مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، گشوده هم ظرفیت فضای ما به حد کفاف نمیدهد. حالا در حالتی که بخواهید بدانید که چاره چیست؟ باید بگوییم که در شرایطی که در تصویر تحت ملاحظه کنید، می بینید که مبلمان با خط و خطوط مشخص و معلوم در کنار بوفه قرار گرفته و کمد دیواری در جایی واقع گردیده که صرفا مثل این می‌باشد که باید قرار می‌گرفته و هیچ کاربردی ندارد. مثل این می باشد که ما مقداری وسایل اضافه داریم و می‌خواهیم آنها‌را در جایی دپو کنیم. اتفاق که برای این چیدمان افتاده است، دقیقاً مصداق همین مورد میباشد.

حتی چنانچه کسی مدل سنتی اهل ایران را برای دکورا سیون خانه خویش تعیین نکند بسیار بعید است علاقه ای به‌این دکوراسیون خانه اهل ایران نداشته باشد. حتی در صورتی‌که آن فرد نیز وارد منزل ای با پیاده سازی داخلی اهل ایران گردد در نگاه نخستین حس مثبتی نسبت به آن خانه داراست و آن جای احساسی بدی شرکت معماری در مشهد را به وی منتقل نمیکند. شاید ادله آن خلال زیبایی و ادغام رنگ ها متنوع و جذاب، نفوذ آن به عمق وجود ما اهل ایران ها باشد. حتی چنانچه مدل سنتی را برای پیاده سازی داخلی منزل خویش ترجیح ندهید، احتمالاً گشوده هم در آن وقار دارید.

موادتشکیل دهنده مدل سنتی اهل ایران
پیاده سازی و دکورا سیون منزل های اهل ایران از قبلی تمایل متعددی به مدل های کلاسیک و سنتی ولی با استفاده از المان های اختصاصی به داشته میباشد. به کار گیری از فرش های تعالی با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری تعالی و … نماد دهنده این زمینه است. شاید چنین ارکان چندان مطلوب سوئیت های خرد مدرن نباشند. اما اینک طراحان داخلی با تلفیق برخی ارکان معماری اهل ایران و مدل های امروزی یا این که مینیمال منزل های گرم، قشنگ و دلنشین در سوئیت های مدرن پیاده سازی میکنند.

مدل سنتی در ایران مرتبط با زمان خاصی از تاریخ وجود ندارد. میتوانید کوراسیون خانه را با به کارگیری از عناصر مرتبط با فرصت شاه یا این که زمان قاجار و … بکار بگیرید. مجموع این مورد ها را میتوان به نوعی پیاده سازی دکوراسیون سنتی محسوب کرد.

ماهیت پیاده سازی دکورا سیون به مدل سنتی به کار گیری از رنگ ها گرم هست. پس بایستی با استعمال از رنگ های گرم شم دعوت کنندگی به دور و اطراف منتقل شود.

بخش اعظمی از عناصر معماری سنتی کشور‌ایران از سماوری که کناره اتاق گذارده می شد تا پشتی هایی که برای نشیمن گذاشته میشدند نشان دهنده پذیرا بودن محیط بوده و در جهت ساخت محیطی گرم، شل و ول و صمیمی در نظر گرفته میشدند.

تقارن و هارمونی لبریز جنب و جوش در پیاده سازی سنتی خانه التفات متعددی داراست. رنگ دیوارها را تا مکان ممکن معمولی بوده البته رنگ وسایل پرحرارت و لبریز جنب و جوش هست.

گونه های ملیله روی پرده و یا این که گلدوزی روی کوسن از ارکان مدل سنتی اهل ایران است. از انواع هندسی منظم استفاده نکنید. از عکس های طبیعت استفاده فرمایید. می توانید از اشکال عتیقه ها در کناره های خانه استفاده کنید.

رنگ دیوار آشپزخانه میتوانید سبز ملایم باشد. ولی دست شما برای انتخاب رنگ های دیگر نیز گشوده میباشد.

مثال تصاویر پیاده سازی دکورا سیون منزل به مدل اهل ایران

پیاده سازی اتاق نشیمن به مدل سنتی اهل ایران
استعمال از هرکونه متریالی که به گرمی دور و بر یاری دهد می‌تواند در پیاده سازی منزل به مدل ایرنی مفید باشد. در‌این خانه کف ساختمان با پارکت پوشیده گردیده‌است. کفپوش پارکت سبب ساز گرما بخشیدن و راحتی بیشتر در منزل میگردد. همینطور از فرش هایی با طرح سنتی اهل ایران مصرف شده میباشد.


استفاده از کوسن های دستباف و سنتی
استفاده از کوسن ها دستباف و فرش ها دستباف یک کدام از مظاهر سنتی منازل کشور ایران میباشد. مبل های چوبی معمولی و به کارگیری از تصاویر طبیعی را فراموش نکنید.

شما می توانید کوسن های بسیار خوشگل را در مدل سنتی خودتان صحیح فرمایید کافیست آموزش دوخت کوسن را در گروه کشور ایران تی اس ام بخوانید.


نوروروشنایی در منزل های اهل ایران
نور و روشنایی طبیعی مدام یکی موادتشکیل دهنده اصلی در دکوراسیون منزل سنتی کشور ایران بوده است. رقص تابش های روشنایی دربین موادسازنده دکوراتیو باعث روشنی فضا و گرمی بخشیدن به فضا میگردد. تا جایی که ممکن است از پرده های ضخیم استفاده نکنید. در شکل قابلیت پرده را کنار بزنید تا روشنایی طبیعی وارد شود. نور و روشنایی سبب ارتقا انرژی مثبت و از میان رفتن انرژی های منفی می شود.


خشت دکوراتیو
آجرهای کهن و سنتی یه از نشانه های منزل های سنتی اهل ایران است. امروزه اشکال دیوارپوش ها با طرح آجرهای دکوراتیو و نصب بسیار سهل و آسان در بازار جانور است. تزئین یکی از دیوارهای منزل با آجرهای دکوراتیو مورد ای خوشگل برای پیاده سازی منزل اهل ایران میباشد.


رنگ های گرم نشانه پیاده سازی اهل ایران
به کارگیری ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز رنگ را در چینش خانه اهل ایران فراموش نکنید. رنگ قرمز‌رنگ ساخت کننده انرژی می‌باشد و یادآور روزهای گرم و صمیمی می باشد. ولی برای به کار گیری از رنگ قرمز لازک میباشد مقداری جرأت به خرج دهید. چون در حالتی‌که بسیار چیره باشد فضا در گیر غوغا شود. اما با استفاده از مخلوط رنگ های مطلوب بهره شغل بینظیر گردد. از رنگ هایی مانند کرم، قهواه ای، طوسی و مشکی در کنار رنگ قرمز به کار گیری نمایید.


پیاده سازی داخلی با اشکال گل و گیاه
اشکال گل و گیاه موادتشکیل دهنده طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران میباشند. می توانید از اشکال گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی به کارگیری نمایید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به اطراف سبب ساز تصفیه هوای منزل نیز می گردند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. تنها کافیست پاره ای ذوق و سلیقه به خرج دهید.

انواع گل و گیاه موادتشکیل دهنده طلاق ناپذیر منزل های اهل ایران می‌باشند. میتوانید از گونه های گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکورا سیون داخلی به کارگیری کنید. گیاهان ضمن بخشیدن انرژی های مثبت به فضا سبب تصفیه هوای منزل نیز می‌شوند. افزون بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. صرفا کافیست یه خرده ذوق وسلیقه به خرج دهید.


بشقاب های دکوری و کهن
به کار گیری از چانکی بافتنی شم گرمی بی نظیری به فضا می دهد. افزون بر آن از اشکال المان های سنتی اهل ایران استعمال نمائید. احتمالاً بخش اعظمی از ما انواع پشقاب های سابق را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در منزل داریم. هیچ چیز مانند یک ظرف زیبای قدیمی حسی از قبل را در گوشه و کنار تشکیل داد نمیکند.


تزئین دیوار با قالی کوچک، گلیم، تابلو فرش
فرش ها مدام یکی برگزیدگان آرم های نام و نشان فرهنگ و تمدن اهل ایران میباشد. از قبل برای تشکیل داد فضایی گرم و صمیمی، در منزل های اهل ایران از گونه های فرش، قالیچه و گلیم مصرف شده میباشد. در حال حاضر نیز در بخش اعظمی از نقاط عالم اسم ایران یادآور فرش های خوشگل و نفس است. از گونه های قالی کوچک و گلیم جهت تزئین دیوار ها به کار گیری فرمایید. تابلو فرش نیز برای دکوراسیون های به مدل یه خرده امروزی خیس گزینه قابل قبولی میباشد.


ظروف مینا کاری گردیده
انواع بشقاب ها، پیاله ها و ظروف میناکاری گردیده از نمادهای سنتی منزل های اهل ایران می‌باشند. در‌صورتی‌که قصد به پیاده سازی چینش منزل به مدل اهل ایران را دارید از به کارگیری از آنان غافل نشوید. ظروف سنتی اهل ایران علاوه بر نقش دکوری می توانند در هنگام ضیافت ها به کاربردهای متفاوت داشته باشند.


نگارگری های اهل ایران
یکی از دیگر از نمادهای سنتی در پیاده سازی منزل اهل ایران، تابلوهای خاتم کاری گردیده و میناتور می باشد. این تابلوها می‌تواند تصاویر مرتبط با نبردهای حماسی شاهنامه و یا این که دیگر تصاویر تاریخ کشور‌ایران باشد. استفاده از این نگارگری ها جهت زنده کردن فرهنگ و تمدن اهل ایران و یا این که تاریخ حماسی کشور ایران در منزل شما بسیار مطلوب است.


چیدمان منزل اهل ایران با شمسه ها و گره ها
شمسه از قرینه سازی و تقارن یک طرح خرد روی سطحی بلندمرتبه خیس ایجاد میگردند. چنین پیاده سازی یکی‌از طریق ها های سنتی ایجاد کرد گونه های وسایل دکوراتیو در جمهوری اسلامی ایران است که امروزه دوست داران متعددی جهت تزئین دیوار به مدل سنتی داراست.


پارچه های دست دوز اهل ایران
پته، ترمه و … انواع پارچه های اهل ایران میباشند. می توانید از آن‌ها جهت تزئین دیوار، کف، مبلمان و …. به کار گیری کنید. حتی می توانید با آنان کوسن های سنتی و بسیار زیبا بدوزید.

دکوراسیون خانه اهل ایران بی آلایش
رقص فروغ را در منزل اهل ایران با وسایلی ساده و ارزان ملاحظه کنید.


پیاده سازی منزل اهل ایران بی آلایش و شیک
تصاویر منزل سبز اهل ایران با مخلوط رنگ های گرم و خوشگل

منزل سنتی اهل ایران

منزل سبز اهل ایران

منزل رنگی اهل ایران
منازلی که با عنصرها سنتی اهل ایران پیاده سازی می‌شوند، گرمی و حس دعوت کنندگی فراوانی در فضای خویش دارند. این گرما منجر ساخت ادب در اطراف گردیده و آدم از صرف بیشترین فرصت خویش در آن خسته نمی‌شود.

لبریز تکرارترین غلط در چینش اهل ایران
یکی‌از بزرگترین بحران‌ها در پیاده سازی چیدمان این می‌باشد که ما نمی‌دانیم چه رنگ مبلمان با چه ابعادی با چه چیدمانی، مطلوب فضاهای خرد است و عموماً دراین باره غلط میکنیم. در شرایطی که این سؤال، ذهنیت شما را هم سرگرم کرده و فضای چیدمان شما، فضای کوچکی می باشد، درپی این نوشته‌علمی یاروهمدم ما باشید.


تبارک‌ترین خطا در دکوراسیون چیدمان داخلی با تمرکز به تصویری که در تحت مشاهده میکنید، این میباشد که عنصرها و المان‌هایی که در کنار هم چیده میشوند، هیچ ارتباطی با یکدیگر و همینطور فضای متبوع، ندارند.
همینطور لوازمی که در‌این محیط دکورا سیون گردیده‌اند، بیشتر از حد مجاز میباشند. شما اصلاً برای چینش فضایی که نسبتاًً ۴ در ۸ متر میباشد، اذن ندارید دو فضای بزرگ نشیمن و پذیرایی را با هم ترکیب کنید. چون خویش قسمت پذیرایی خانه، فضای بزرگی را می‌طلبد و اولی ایراد این میباشد که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها برده‌ایم و ابداً محیط ظرفیت دو قسمت این چنین را ندارد. پس اولین گونه های این است که بیش از حد مجاز در اطراف، اثاثیه چینش گردیده است.


انواع دیگری که در تصویر دیگری از منزل مشاهده می کنید، این میباشد که قسمتی از آشپزخانه، به طور کاملً با مدل امروزی، صفحه ارایی گردیده است. همینطور مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود داراست که آن هم با مدل امروزی طراحی صفحه گردیده است. در شرایطی که مجدداً به تصویر قبلی توجه فرمائید، می بینید که یک مبلمان کلاسیک در اطراف قرار گرفته که از حیث عمر، ارتباطی به مدل امروزی مبلمان دیگر ندارد واگر شما میل دارید که مدل امروزی و کلاسیک مبل‌ها را با هم ترکیب فرمایید، باید از دید عمر و سن ایجاد کرد، به یکدیگر بیایند.
از این آیتم که بگذریم، در صورتی‌که به هیچ وجهً حالتی را در نظر بگیریم که عمر مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، گشوده هم ظرفیت فضای ما به حد کفاف نمیدهد. حالا در حالتی که بخواهید بدانید که چاره چیست؟ باید بگوییم که در شرایطی که در تصویر تحت ملاحظه کنید، می بینید که مبلمان با خط و خطوط مشخص و معلوم در کنار بوفه قرار گرفته و کمد دیواری در جایی واقع گردیده که صرفا مثل این می‌باشد که باید قرار می‌گرفته و هیچ کاربردی ندارد. مثل این می باشد که ما مقداری وسایل اضافه داریم و می‌خواهیم آنها‌را در جایی دپو کنیم. اتفاق که برای این چیدمان افتاده است، دقیقاً مصداق همین مورد میباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 47
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی